TORALIN Tekutá měď - utěsnění bloku motoru

Může být umístěn přímo do chladicího okruhu, není nutné vypouštění chladicí kapaliny.

Dostupnost: Skladem
č.:
81109CZ
979,99 Kč

TORALIN tekutá měď – utěsnění bloku motoru – používá se na utěsnění větších úniků, kde jiné prostředky nejsou použitelné. Na netěsnosti hlav válců, bloku motoru, radiátoru, výměníku tepla, systému sání vzduchu, mrazových zátek, které jsou trvale upevněny a utěsněny.  Vhodné pro automobily, nákladní automobily a SUV. Nový způsob pro utěsnění je založen na reakci kapalného křemičitanu sodného, který je kompatibilní se všemi chladivy.

Těsnící kapalina
Kapalina proniká do všech malých i velkých prasklin ve všech materiálech, jako jsou plasty, hliník, litina a do všech součástí motoru, jako je hlava a válce, blok motoru, chladič nebo sací potrubí.

Těsnící vlákna (zastavení úniku vlákny):
Přísady z vláken poskytují další zpevnění a způsobují společně s kapalným těsněním trvalé uzavření trhlin.

Výhody systému chlazení
Teplota ve spalovacích komorách vašeho motoru může vzrůst na více než 2500°C. Toto teplo stačí k úplnému roztavení motoru během 30 minut. Jen asi jedna třetina energie vyrobené spalováním je převedena na pohyb, druhá třetina zmizí výfukem a zbývající energie je vyzářena do chladicího systému.

Provoz chladicího systému
Chladicí kapalina je složena z vody a nemrznoucí kapaliny (glykol). Ta je čerpána přes chladič a vedena podél chladicích ploch, pro přenos tepla z hlavy válců a bloku motoru.  Ohřátá chladicí kapalina z bloku motoru proudí do chladiče, kde se ochladí s dodatečnou pomocí ventilátoru, tak aby pak vedla zpět potrubím chladicí soustavy do bloku motoru.
Jedním z cílů je, aby doba oběhu chladiva zejména při vysokých teplotách byla co nejkratší a aby bylo tepelné zatížení motoru nízké a tím se šetřilo palivo a prodlužovala životnost motoru. Na druhé straně by měla začít co nejdříve poté, co bylo dosaženo provozní teploty a poté ji udržovat v rovnováze, ne příliš horká, ani příliš studená! Vliv chladicí kapaliny na celý chladicí systém k optimálnímu výkonu a životnosti motoru, by neměl být podceňován.

Návod k použití:
Upozornění: Pokud je chladicí systém znečištěný nebo ucpaný, musí být celý systém nejprve propláchnut, až pak použít produkt.
1. Nechte motor vychladnout. Ujistěte se, že chladicí kapalina dostatečně vychladla před sejmutím víčka chladiče.
2. Protřepejte obsah lahvičky. Nalijte obsah přímo do chladiče.
 Poznámka: Pokud to není možné, můžete také odpojit chladící hadici z chladiče a nalít obsah přímo do vedení. Pokud je k dispozici expanzní nádoba, můžete nalít přípravek tam.
3. Pokud je to nutné, dolijte chladicí kapalinu vodou, aby měla doporučenou úroveň.
4. Pusťte vytápění a větrání na maximum.
5. Nastartujte motor a nechte ho běžet po dobu 5 minut na volnoběžné otáčky.
6. Vypněte motor a nechte ho vychladnout.
7. Nechte TORALIN tekutou měď jako preventivní ochranu chladicího systému. Můžete vůz používat normálně. Přípravek může být použit bez problémů se všemi standardními nemrznoucími směsi a to jak s konvenční zelené a modré barvy na bázi silikonu, tak i červené / oranžové nebo žluté ( OAT / HOAT ) Longlife nemrznoucí směsi.

Napište svou recenzi
Recenzujete: TORALIN Tekutá měď - utěsnění bloku motoru
Vaše hodnocení


Absah: 500 ml

Dávkování: u malých chladicích systémů, jako je 4válec bez klimatizace, je půl balení obsahu dostačující. Na nejběžnější chladicí systémy automobilů použijte celý obsah balení. U větších systémů, můžete objednat balení 20 L.